If i were | mi lennék, ha nem moly?

Üdvözlöm a kedves egybegyűlteket!

Nemrég olvastam egy posztot Virág (Never Let Me Go bloggerinája) oldalán és nagyon megtetszett, ezért gondoltam én is megcsinálom. Az ő posztját ITT találjátok. (a kép is az ő oldaláról származik)

Ha…

… évszak lennék
Ősz

Nem csinálok titkot belőle, ez az én kedvenc évszakom. Zuhogó eső, tomboló szél és ragyogó napsütés. Van egy zord oldala, és van egy lágy neki. Na és a színek! Sárga, vörös és barna töménytelen mennyiségben!

… hónap lennék
November

Nem tudok rá magyarázatot adni, de a szívem helyén lévő pacának ez a legkedvesebb hónap. Még nincs egészen tél, de már elég hideg van. Még nem kell elővenni a télikabátot, de azért jólesik egy sálat a nyakunk köré tekerni. Még nem fagy be a tó, de már hártyás a teteje. Nagyon szeretem ezt az átmeneti időszakot, egyszerűen szép.

… egy hét napja lennék
Hétfő

Mennyire, de mennyire röhögnék, hogy már megint engem szidnak az emberek… hehh, úgy kitolnék velük. Mint úgy általában….

… a nap egy pontja lennék
00:01

Én a kezdet lennék, de csak egy perccel lennék a vég után.

… bolygó lennék
Pluto

Ő esik a legtávolabb a naptól, ő a legkisebb és a legérdekesebb, mivel külső bolygó, de a belső bolygók tulajdonságaival rendelkezik. Emellett róla tudunk talán a legkevesebbet a Naprendszerbéli bolygók közül, valamint volt egy régi mese, ahol a kutyát Plutonak hívták.

… tengeri állat lennék
Narvál

Olyan, mint egy bálna és egy unikornis keresztezése. Ki ne akarna ilyen állattá válni? Egyébként csodálatosnak és érdekesnek tartom őket, nagyon különös állatok.

… berendezési tárgy lennék
Könyvespolc

Ez szerintem adja magát.

… bűn lennék
Irigység/harag

Borzasztó irigy tudok lenni, de nem is igazán tárgyakat irigylek, hanem teljesítményt. A harag meg… szerintem egyértelmű. Csúnyán nézel rám és már megöltelek.

… folyadék lennék
Hg

A higany a legjobb elem. Az egyetlen fém, amelyik folyékony. Kilóg a sorból, akárcsak én.

… drágakő lennék
Fullerén

A szén egy allotróp módosulata… (ami nem is drágakő, de ha a gyémánt lehet az, akkor ez is)

… fa lennék
Fenyő

A fenyvesek nagy szerelmeseim. Gyönyörűnek találom, ahogy a téli hidegben, az örökzöld fák között gomolyog a reggeli köd.

… madár lennék
Holló/varjú

1, FEKETE. 2, Halálmadár. 3, Olyan kis gonoszan tudnak nézni, miközben a halott ember beleit eszik.

… virág lennék
Büdöske

Bírom a büdöskéket. Szépek.

… időjárás lennék
Vihar

Szeretem nézni, amikor villámlik, zuhog az eső és fúj a szél.

… mesefigura lennék
Gonosz boszorkány

Ez nem szorul magyarázatra…

… hangszer lennék
Basszusgitár

Nagyon szeretem ennek a hangszernek a hangját. Mély és morózus. Fantasztikus akusztikája van.

… állat lennék
Sárkány

Senki nem kötötte ki, hogy fantázialény nem lehetek. Szóval én egy böszme sárkány lennék, aki felperzseli a városokat és felfalja annak lakóit…

… szín lennék
Fekete

A kedvenc színem.

… érzelem lennék
_

Az valami misztikus dolog? Csak mert bennem nagyjából annyi van, mint egy darab botban.

… zöldség lennék
Kolompér

Szeretjük a krumplit. A krumpli jó. A krumpli nem bánt.

… hang lennék
Error, hiba a rendszerben

Sajnálom, de ezt nem tudom értelmezni.

… elem lennék
Tűz

Nem túl nehéz kikövetkeztetni, hogy miért. Gondolkozzatok kicsit.

… zene lennék
Rock/Metál/Punk/Szinfonikus

A kedvenc műfajaim, egyértelmű, hogy ezek közül lennék valamelyik, nem pedig ilyen kis tingilingi pop muzsika.

… dal lennék
Székely himnusz

Mostanában nagyon rá vagyok kattanva.

… film lennék
Alien

Mert imádom ezt a filmet.

… könyv lennék
Káosz

Ha valaki látta már a szobámat (még ha a lelkem és fejem látná valaki!), akkor az tudja, hogy rend az sosincs…

… fűszer lennék
Chili

Kedvelem a mexikói konyhát és a természetem is elég paprikás. Ha összerakjuk a kettőt, meg is van a chili.

… hely lennék
Űr

Az űr egy jó hely. Nincsenek irányok, nincs oxigén, csak a nagy semmi.

… parfüm lennék
Valami büdös

Hehejj, de jó lenne irritálni a emberek orrát.

… hit lennék
Attól óvjon minket az isten

Nem vagyok hívő. Szabadgondolkodásúnak vallom magam.

… testrész lennék
Fej, tor vagy potroh

Igen-igen, szeretem a biológiát.

… arckifejezés lennék
“Há’ te hülye vagy?”

A legjobb arc, amit emberen láthatsz. Én is rendszeresen gyakorlom, bár velem szemben többet alkalmazzák.

… tanóra lennék
Biológia

A kedvenc tantárgyam és egyébként is állatorvos-zoológus-etológusnak készülök.

… szám lennék
73

A 73 a 21. prímszám, ami a hét és a három szorzata. Ha megfordítjuk, akkor 37-et kapunk, ami pedig a 12. prímszám. És ha a 73-at átírjuk bináris számrendszerbe, akkor 1001001-et kapunk, és az visszafelé olvasva szintén 1001001.

… ruhadarab lennék
Nadrág

Ezen mit magyarázzak?!

 

… ékszer lennék
Nyaklánc

Mert csak…

… a szeretet egy megnyilvánulása lennék
Hogy mié??

Sajnálom, de én nem ismerem ezt a fogalmat…

… rovar lennék
Csótány

Mindenki rühelli, de nem lehet tőle szabadulni. Ott van minden kis sarokban és vár, hogy a gyanútlan néni előjöjjön és akkor bumm… előugrik és nincs menekvés.

 Ezúton is szeretném megkérni Gorkiet, az Olvasó körút bloggerét, hogy ugyan töltse már ki ő is ezt a… kérdéssort. :3

 Én Fancsali voltam, és vagyok is, lájkoljatok facebookon, iratkozzatok fel a blogra és a többi közhely. Legyetek rosszak, vagy jók, ahogy akarjátok, de olvasni el ne felejtsetek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

