Hét főbűn book tag

Üdv földieim! Itt a könyvantropológus ad életjelet magáról!

Nem azt mondom, hogy teljes mértékig utálok tageket kitölteni, de lényegében erről van szó. De ha már Emma Ackerman volt olyan drága és kihívott… hát mégsem utasíthatom vissza, engem az illemre neveltek. Akarva-akaratlan én ezt a taget akkor is kitöltöm, ha esetleg közben elcsábulok. :3

1. Kapzsiság – Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?

A legolcsóbb… jó kérdés, nem tartom számon, hogy melyik könyvem mennyibe került.
A legdrágább talán a Seveneves – A hét Éva. Annak elég borsos ára volt.

2. Harag – Melyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban?

Huhh…eddig úgy néz ki, hogy Sarah J. Maassal van ilyen viszonyom. Nem nevezném ezt kimondott utálatnak, de azért na, többet vártam az Üvegtróntól.

3. Falánkság – Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül?

Christopher Paolini Eragon ciklusát. Egy kötet majd 900 oldal, a második újraolvasás egy napig tartott. És egyáltalán nem bántam meg.

4. Lustaság – Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

John Caldwell Káosz Dréniában. Imádom, de valamiért félreraktam és azóta se folytattam. Ideje lenne újra nekilátni…

5. Büszkeség – Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Idézem Emma szavait: “Bocsánat, de ez a kérdés hülyeség. Legalábbis, én effektíve nem azért olvasok, hogy intellektuálisnak tűnjek. Sőt, errefelé kifejezetten gáz, ha valaki olvas. Úgyhogy a válaszom az, hogy büszke vagyok arra, hogy szeretek olvasni!”

6. Bujaság – Mely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?

Férfiak előnnyel indulnak nálam, ha:
– sötét haj
– intellektuális
– sötétebb oldallal is rendelkezik
– szarkasztikus humora van

Férfi szemmel a nők előnnyel indulnának, ha:
– ki meri nyitni a száját
– szarkasztikus a humora
– meg tud állni a saját lábán és nem szorul mindig megmentésre
– nem egy nyafogó némber királykisasszony

7. Irigység – Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

Nem fogok oldalas listát írni, de amire jelenleg legjobban vágyom az George R. R. Martin Trónok harca sorozatának első része. Már egy jó ideje szemezek a kis drágával.

Az én kihívottjaim: Évi és Petra, valamint Klaudia Kispál. Jó szórakozást a kitöltéshez. :3

Én Fancsali voltam, és vagyok is, lájkoljatok facebookon,iratkozzatok fel a blogra és a többi közhely. Legyetek rosszak, vagy jók, ahogy akarjátok, de olvasni el ne felejtsetek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

