Halloween Book Tag | egyszer megölöm az összes taget…

Hellow! Itt a könyvantropológus, aki ismét tagel!

Ahogy idősödik az ember, úgy kezd el egyre több dolgot utálni. Hát én egy blogos év elteltével nagyon, de nagyon meggyűlöltem a tageket. Rá kellett ébrednem, hogy nem igazán szeretek hülye kérdésekre válaszolni, de Lexa, az One More Page blog bloggere kihívott, és nagy gonoszság lett volna visszautasítani. Így kerültem ebbe a slamasztikába. Az ő válaszait ITT találjátok.

gif-tokyo-ghoul-juuzou-suzuya-otaku-Favim.com-4121896.gif_500x277

1. Faragott tök
Milyen könyvet faragnál töklámpásnak?

Kedves ismeretlen, aki ezt a kérdést írta. Csak úgy közlöm veled, hogy egy TÖKBŐL NEM LEHET könyvet kifaragni. De ha már muszáj válaszolnom, akkor kicsit átértelmezem a kérdést. A Bukott angyalok városát szívesen átfarigcsálnám töklámpássá, mivel nagyon-nagyon utáltam. Nem sajnálnám, ha gyertyát kellene benne gyújtanom, sőt!

2, Csokit vagy csínt!
Melyik szereplővel indulnál édességbeszerzési körútra?

Hümm… azt hiszem Skandar Graun, a koszos-büdös félvér ork lenne a megfelelő választás. Egy: mindenki megdicsérné, milyen szép jelmeze van. Kettő: őneki aztán biztos nem kellene a csokim.

3, Édes kukorica
Melyik könyv marad számodra mindig ugyan olyan édes?

Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos. Most magyarázzam? Oké. Hát mennyire cuki már, ahogy egy mutánsdémonizé mindenkit halomra gyilkok? Meg kell zabálni a kis drágát! (És tudjátok mi durva? Hogy a “mutánsdémonizét” nem húzta alá az automatikus javítás!)

4, Szellemek
Melyik szereplőt látogatnád meg szellemként?

Claryt a Végzet ereklyéi sorozatból. Gyűlöltem. Ezért nem egy kis “barátságos” kopogószellemként látogatnám meg, dehogy! Sokkal inkább lennék egy gyilkos szellem, aki… nem ecsetelném, hogy mit tennék az “imádott” Clarymmel. A fantáziátokra bízom.

5, Jelmezbe bújni
Melyik szereplő bőrébe bújnál egy napra?

Konkrétan senki nem jut eszembe, de biztos, hogy valami pénzes és befolyásos ember lennék. És akkor eldorbézolnám minden vagyonát és még börtönbe is kerülne miattam, elvesztené minden befolyását… röviden: jót mulatnék a pénzén és jól kicsesznék vele.

6, Varászlók és boszorkányok
Melyik a kedvenc pillanatod a Harry Potter-ből?

Tényleg? Nem unja még senki, hogy minden hol Harry meg Potter? De jó… a kedvenc pillanatom, amikor Harry halálra rémül a dementoroktól. Talált, süllyedt. Nem szeretem Harryt. A könyvek jók, de Harry… inkább nem is mondok semmit.

7, Vér és erőszak
Melyik könyv volt olyan ijesztő, hogy le kellett tenned közben, hogy szünetet tarts?

Sajnálom, de mindenkit ki kell, hogy ábrándítsak. Soha nem féltem még könyvön. Volt, hogy kicsit meglepődtem, vagy borzongtam, de azért sose mentem át Scooby Doo-ba.

8, Rémtörténetek zseblámpával
Melyik könyves szereplő tudná a legrémisztőbb sztorit elmesélni?

Sátán. Ez egyszerűen nem kérdés. Sok könyvben feltűnik, és… hát mégis csak ő A sátán! A Pokol feje. Nem hiszem, hogy pónikról meg virágos rétekről mesélne.

9, Kísértetház
Egy könyv, aminek a gondolatától is szabadulni akarnál

Szívzűrterápia strébereknek. Utálom. Bár sose vettem volna kézhez. Bugyuta, unalmas, kiszámítható, sablonregény. Ennyit erről.

10, Halloween parti a haverokka
Avagy kik szórakozzanak még a tag kitöltésével

Na… kit is kéne megszívatni… Hümm… jelenleg senkit nem utálok (csak a világot :D), de akkor ha kötelező, akkor én Zsófit és Beát, Abraham Lincolnt, Andy Blaccek, a Tankcsapda teljes személyzetét, az annai Magyar Munkáspárt vezetőit, Sztálint, a szomszéd Balogh nagymamát, valamint a mélységesen tisztelt Transformerseket hívnám ki.

Én Fancsali voltam, és vagyok is, lájkoljatok facebookon, iratkozzatok fel a blogra és a többi közhely. Legyetek rosszak, vagy jók, ahogy akarjátok, de olvasni el ne felejtsetek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

