Rock and Book tag

Üdv Népek! Itt a könyvantropológus.

Szeretem a rockot? Igen. Szeretem a könyveket? Igen. Gondoltam egyet, és vegyítettem a kettőt egy book tagé 😀 Na, de szóljon is a rock and roll!

1, AC/DC: Thunderstruck – Egy szinte már klasszikusnak számító könyv a maga nemében. 

 https://www.youtube.com/results?search_query=ac+dc+thunderstruck 

 Én ide J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk ura címen futó sorozatát választottam. Szerintem minden fantasyrajongó olvastam már ezt a könyvet, de még azok is ismerik, akik messze elkerülik ezt a műfajt. Mondhatjuk, hogy az első igazán sikeres fantasy ez a regényciklus volt, így mindenképp megérdemli, hogy a fantasyk szülőatyjának nevezzük.

2, Guns N’ Roses: November Rain – Egy könyv, ami megtörte a szíved és sírva fakasztott. 

https://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE

Mindenképp Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó könyve az, ami engem lelkileg teljesen összetört. Ha bővebben szeretnétek hallani ömlengésemről, akkor kattintsatok IDE.

3, Tankcsapda: Mennyország tourist – A legnagyobb magyar kedvenc

https://www.youtube.com/watch?v=BJceRTvD9Fo

Szerintem egyértelmű lesz a válaszom: John Caldwell, alias Nemes István: Káosz ciklusa. Nem állok le magyarázkodni, majd egyszer egy külön bejegyzésben kivesézem nektek, hogy miért akkora szívszerelmem ez a regényciklus.

4, Skillet: Monster – Első oldaltól szerelem

https://www.youtube.com/watch?v=1mjlM_RnsVE

Talán James Dashner: Az útvesztő című regénye az, ami már az első oldalával megfogott, magával ragadott és beszippantott.

5, Avanged Sevenfold: Nightmare – Kevesen ismerik, de aki olvasta, az imádja

https://www.youtube.com/watch?v=1mjlM_RnsVE 

Mi más lenne ez a regény, ha nem Jack Vance: A Klau rabszolgái nevezetű könyve. Az egyik legütősebb sci-fi, amit valaha olvastam. Pörgős cselekmény, izgalmas karakterek, elképesztő világ, minden megvan benne, ami egy jó regényhez kell, de sajnos, mivel nem mai kiadás, (és nem a tipikus YA tucatkönyvek egyike)  nagyon kevesen ismerik, ami nagy kár, mert ugyan kicsi a hazai SF rajongók közössége, de aki tényleg szereti ezt a műfajt, annak olvasnia kellene ezt a könyvet.

6, Aerosmith: Rag doll – Egy fülbemászó olvasmány, avagy egy feledhetetlen regény

https://www.youtube.com/watch?v=JwLzIPkrQIE

A. M. Aranth: Cleadur-Dobszó a ködben című szerzeménye volt ilyen olvasmány számomra. Nem is értem, miért nem vettem még kézbe a második részét a Holdárnyék sorozatnak, hisz az első rész nagy kedvencem volt.

7, Bon Jovi: It’s My Life – Egy könyv, amit még azok is ismernek, akik az adott könyv műfaját nem kedvelik 

https://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE, 

Én ezt a regényt nem olvastam, nem is tervezem elolvasni, de tudom, hogy nagyon általános, és még én is,aki gyűlölöm az ilyesfajta történeteket, ismerem. Nos, ez a könyv Leiner Laura: A Szent Johanna gimi néven ismert könyve. Tudom, sokan szeretik, bár ötletem sincs miért.

8, Add tovább a rock és a könyvek szeretetét, avagy hívj ki valakit! 

Helloszia Lucus, ezt most kitöltöd! Szegény Luca, az One More Page… blog írója nem nagyon szereti a rockot, ezért művelődnie kell, gondoltam hát, akkor töltse ki ő ezt a taget. 😀

 Én Fancsali voltam és vagyok is, lájkoljatok facebookon, iratkozzatok fel a blogra és a többi közhely. Legyetek rosszak és ami a legfontosabb, olvassatok!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

