Randomkodás zenékkel tag ~It’s Time

Sziasztok! A könyvantropológus ezúttal a zenéknek esett neki.

Szóval, elég sok helyen belefutottam már ebbe az igazán vicces tagbe, és mivel mindig nagyon jókat nevettem, úgy gondoltam én is megcsinálom.
A kérdéseket Virág blogjáról “koppintottam”.

1. Ha azt kérdik, “ez rendben van?” erre te:
Linkin Park: What Ive Done (?) – hát ez jól indul xD

2. Mi jellemzi leginkább a személyiségedet? 
Dope: Now or never – és még igaz is

3. Mit szeretsz egy pasin?
AC/DC: High voltage – Nagyfeszültség? végül is, utalhat ez a kettőn közti szikrára is xD

4. Mi az életcélod?
Avanged Sevenfold: Shepher of Fire – hát, valakinek a tűzre is vigyáznia kell.

5. Mi a mottód?
Joan Jett: I’love Rock and Roll – oké, ebben beletrafált a véletlenszerű lejátszás.

6. Mit szeretnek benned a barátaid?
Sabaton: Masters of the Wordmindig is tudtam, hogy király vagyok xD

7. Mire gondolsz gyakran? 
Linkin Park: Numb – mert Fancsali szereti a a zsibbadást. Bár, ha úgy vesszük, az agy számára én is zsibbasztó tudok lenni. xD

8. Mennyi 2 + 2?
Slipknot: Wait and Bleed – Why?

9. Mit gondolsz a legjobb barátodról?
Maroon 5: Animals – ne már xD én eskü szeretem őt

10. Mi az élettörténeted?
Amaranthe: Invincible – Hahahaha…. rettegj világ, mert jövök xD

11. Mi leszel, ha nagy leszel?
Irom Maiden: The Pilgrim – na mert ugye én olyan vallásos vagyok -_-

12. Mi jár a fejedben, ha meglátod azt, akit szeretsz?
Bonanza Banzai: Valami véget ér – erről ennyit

13. Mit gondolnak rólad a szüleid?
Starset: My Daemon – és ebben van is igazság

14. Mire fogsz táncolni az esküvődön?
Disturband: Voices – japp, hangokra fogok táncolni xD

15. Mit játsszanak majd a temetéseden?
AC/DC – Highway to Hell – köszi a bizalmat

16. Mi a hobbid?
Amaranthe: The Nexus – no comment

17. Mi a legnagyobb titkod?
Tankcsapda: Koponyák és csontvázak – beza, én ilyeneket tartok az ágyam alatt xD

18. Mit gondolsz a barátaidról?
Aerosmith: Dude – WTF?

19. Mi a legrosszabb, ami megtörténhet?
AC/DC: T.N.T – azért valljuk be, ez elég rossz lenne

20. Mi módon fogsz elhalálozni?
Avanged Sevenfold: Danger line – jajj, szegény én

21. Mi az, amit megbántál?
Guns N’Roses: Garden of Eden – ha hiszünk a bibliának, minden bajunk ott kezdődött…

22. Mi nevettet meg?
Bring Me the Horison: True Friends – hát, vajmi igaz, elég ritkák, de azért nem nevetségesek

23. Mi ríkat meg?
Iron Maiden: The Legacy – ja, főleg ha kevés xD

24. Megházasodsz valaha?
Alice Copper: Spark in the Dark – akkor én egymagamban szikrázok majd a sötétben?

25. Mi ijeszt meg leginkább?
Guns N’ Roses: November Rain – hát igen, az eső elég félelmetes tud lenni

26. Kedvel téged valaki?
Kamelot: Insomnia – hát ez szívás 😦

27. Mi lesz ennek a bejegyzésnek a címe?
Imagine Dragons: It’s Time – találó xD

Én nagyon jól szórakoztam e tag kitöltésekor. Ezúttal nem hívnék ki senkit, vigye, aki szeretné.

Én Fancsali voltam, és vagyok is, lájkoljatok facebookon, iratkozzatok fel a blogra és a többi közhely. Legyetek rosszak, vagy jók, ahogy akarjátok, de olvasni el ne felejtsetek!

Vélemény, hozzászólás?

