Őszt idéző borítók

Üdv földiek! Itt a könyvantropológus, és ezúttal borítók fekszenek a boncasztalon!

Már javában benne járunk az őszben, és mivel ez a kedvenc évszakom, úgy gondoltam összegyűjtök pár, őszt idéző borítót. Csapjunk is a közepébe!

A. M. Aranth: Cleadur – Dobszó a ködben

Ez a borító adta magát, hogy bekerüljön ebbe a válogatásba. A narancsos-barnás színek és a csupasz fák, no meg a köd, nagyon is egy őszi estét képzeltetnek el velem.
Egyébként én szerelmes vagyok ebbe a borítóba. Így képen nem akkora durranás, de a fizikai példányokon mesésen fest ez a kompozíció.

oszi_borito.jpg

Cassandra Clare: Üvegváros

Páran talán meglepődtök, hogy miért is került ez a borító ebbe a válogatásba. A magyarázat igen egyszerű: vörös. Engem egy az egyben a fák leveleinek színére emlékeztet.

oszi_borito_2.jpg

Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn

Megint egy olyan borít, ahol páran értetlenkedni fognak. De a válasz itt is pofon egyszerű: sárga, és leveleket hullató fa. A sárga színt szerintem nem kell túlmagyaráznom. Meg a leveleit elhullajtó fát sem a borító alján.

oszi_borito_3.jpg

Moskát Anita: Horgonyhely

Annak ellenére, hogy a regények (így, olvasás nélkül) szerintem semmi köze nincs az őszhöz, igenis ezt sugallja a borítója. A narancsos-barnás színek és a lány alakját körbeölelő növények nekem azt üvöltik, hogy: ŐSZ!!!

oszi_borito_4.jpg

Jamie McGuire: A Beutiful Funeral

Ez az az őszi borító, amit szerintem egyáltalán nem kell megmagyaráznom. És annak ellenére, hogy meseszép ez a tipográfia, a könyvet soha az életben nem fogom kézbe venni. 😀

oszi_borito_5.jpg

Jake Halpern és Peter Kujavinski: Nightfall

Köd + kopasz fák= őszi borító. Ez az egyszerű egyenlet ennél a borítónál is működik. Esetleg még, ha egy kevés színt csempésztek volna a kék mell, még inkább őszi hangulatú lenne.

oszi_borito_7.jpg

Jacob Grey: Vadak

Varjú, pókháló és narancssárga. Mondjátok, hogy nektek nem egy őszi tájkép ugrott be? És mivel ez a három megtalálható a borító… a végét már szerintem tudjátok. 😀

oszi_borito_8.jpg

B. N. Toler: Lélekvesztők

Itt sem kell sokat magyarázni. A lány alakjában lévő sárga levelek csak úgy üvöltik a képünkbe, hogy: ősz, ősz, ősz, ősz!!!

oszi_borito_10.jpg

Remélem kedvet kaptatok egy egy jó könyv olvasásához, egy bögre tea/forrócsoki társaságában, mert én igen.

Én Fancsali voltam, és vagyok is, lájkoljatok facebookon, iratkozzatok fel a blogra és a többi közhely. Legyetek rosszak, vagy jók, ahogy akarjátok, de olvasni el ne felejtsetek!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

