Amikor az író “cosplayezik”

Hellow! Itt a könyvantropológus (és pár író) szavait olvashatjátok!

Pár írót megkérdeztem így halloween alkalmából, ők az alábbi válaszokat adták a kérdésemre.

“Ha bármi lehetnél, minek öltöznél Halloweenkor?”

Gaura Ágnes, a Borbíró Borbála sorozat szerzőjének válasza:

Ez egy becsapós kérdés – ha bármi lehetnék, az nekem ugyanis azt feltételezi, hogy nincsen akadálya, semmiféle, annak, hogy megvalósítsam a legvadabb elképzelésemet. Más szóval: rendelkezésemre áll a lehető leghatékonyabb varázslat, ami létezik az én elképzelt univerzumomban. Ez esetben egyszer bevállalnám, hogy alakváltónak öltözök úgy, hogy bármikor át is tudok változni. Madár alakváltó lennék – hisz mi másra használná az író ember a mágiát, mint hogy szárnyaljon? Egy madár alakváltó egyszerre félelmetes és szép az én szememben. (Mármint ha valami szép madárrá változik az ember, és nem épp a rézf@szú bagollyá, aki most már lassan visszatérő motívuma a Borbíró Borbála-sorozatnak XD.) Egy fehér holló megtenné, és szerintem halálmadárként jól rá tudnám hozni a frászt másokra. (Még akkor is, ha nem sütném el túl gyakran, hogy „soha már.”)

white_raven.jpg

Buglyó Gergely, az Oni sorozat szerzőjének válasza:

Hát, elég váratlanul ért a kérdés. Nem igazán vagyok beöltözős típus, de mostanában annyira elmerültem az Alien: Isolation című játékban, hogy ha valaki elém állna egy élethű, klassz alien-jelmezzel, akkor szívesen felvenném. Egy ilyen szerelésnek meglenne az az előnye, hogy nem látszana az arcom, így nem fenyegetne az a veszély, hogy a tanszékvezetőnk rám köszön, vagy a hallgatók mutogatnak, hogy “nézd, ott a genetikatanárunk beöltözve!”

Hát, ha a szerző ilyen jelmezben jönne velem szembe én biztos felvenném a nyúlcipőt. 🙂

6289108_orig.jpg

Helena Silence, az Enigma sorozat szerzőjének válasza:

Nehéz a kérdés, mert sosem rajongtam a beöltözős dolgokért. De ha mindenképp választani kellene, Minerva McGalagony professzornak öltöznék be, ő az egyik kedvenc szereplőm a Harry Potter könyvekből. Szerettem, hogy mindig olyan méltóságteljes, emellett jószívű, van humora, és ha kell, oda tud csapni.

58.jpg

J. Goldenlane, az Isteni balhé sorozat szerzőjének válasza:

Nézzünk szembe a realitásokkal: én a magam alkatával maximum Halloween-töknek öltözhetek.
Persze a jelmezbál pont arról szól, hogy az ember elfelejti a realitásokat, szabadjára engedi a vágyait és a fantáziáját, tehát: Az biztos, hogy valami pozitív figurát választanék, akinek nem kell kifestenie a körmeit, ellenben van nála legalább két baromira nagy kard, a jó oldalon harcol, hisz az igazságban, és vannak erkölcsei. És alig várnám, hogy valami gonosz szörny jöjjön szembe, akinek lelkiismeret-furdalás nélkül kitaposhatom a beleit! Ennyit a jelmezemről.
Most pedig megyek, és felkeresem a pszichológusomat.

On Sai, a Scar szerzőjének válasza:

Alexia Tarabottinak öltöznék a Lélektelenből, és cuki bordűrös, fűzős ruhában illemre tanítanám a vámpírokat a napernyőmmel. Milyen modor az, hogy fel akarnak falni, mielőtt hivatalosan be lettek volna mutatva?

Holló-Vaskó Péter avagy A. M. Aranth, a Holdárnyék sorozat szerzőjének válasza:

Én legvalószínűbben Arakhnis Mashirasulnak öltöznék, mert akkor mindenkinek én adhatok büntetőfeladatot a Halloween parti alatt. Vagy ha nem, akkor Modeus Carva mágusnak öltöznék, és amikor az emberek másnap reggel nem emlékeznek semmire, akkor azt mondom, én töröltem az emlékeiket és csak tekintélyes összegért vásárolhatják vissza tőlem!

De viccet félretéve, valami menő dolognak öltöznék, nagy köpennyel és csuklyával. Volt már rá példa. 😀

aranth.jpg 12074754_1653830738198568_4873527472137786082_n.jpg

Én Fancsali voltam, és vagyok is, lájkoljatok facebookon, iratkozzatok fel a blogra és a többi közhely. Legyetek rosszak, vagy jók, ahogy akarjátok, de olvasni el ne felejtsetek!

Vélemény, hozzászólás?

